
РЕЗУЛТАТИ ОТ ИНСПЕКТИРАНЕ УЧЕБНА 2023/2024 ГОДИНА – ОБОБЩЕНА ИНФОРМАЦИЯ
В изпълнение на чл. 6, ал- 3, т. 22 от Правилник за устройството и функциите на националния инспекторат по образованието представям Обобщена информация за оценките

СМЕТНА ПАЛАТА: ОЦЕНКАТА ЗА РАБОТАТА НА НИО Е ПО-СКОРО ПОЛОЖИТЕЛНА
Оценката за работата на Националния инспекторат по образованието е по-скоро положителна, но не и уредбата на това кой и как контролира изпълнението на препоръките му.

КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО В БЪРЗОПРОМЕНЯЩА СЕ СРЕДА – СПОДЕЛЕНИ РЕШЕНИЯ
В научния панел на НАЦИОНАЛНАТА КОНФЕРЕНЦИЯ: КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО В БЪРЗОПРОМЕНЯЩА СЕ СРЕДА – СПОДЕЛЕНИ РЕШЕНИЯ, събитието по дейността на МС в Четвъртия Национален план

НАЦИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ
В рамките на дейността на Министерски съвет в Четвъртия Национален план за участието на Р. България в глобалната инициатива „Партньорство за открито управление“, мярка №

СТРАТЕГИЯ ЗА РАЗВИТИЕ НА НАЦИОНАЛНИЯ ИНСПЕКТОРАТ ПО ОБРАЗОВАНИЕТО (2024-2026 година)
Настоящата стратегия е средносрочна, определяща посоката за развитие на НИО за периода 2024 – 2026 г. Разработена е въз основа на анализ на състоянието на

АНАЛИЗ НА КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО 2022/2023 УЧЕБНА ГОДИНА – гр. СОФИЯ
През учебната 2022/2023 година от НИО бяха извършени инспекции на 121 училища, от които 120 в град София и една повторна инспекция в с. Опан.
КАЧЕСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО В УЧИЛИЩА СЪС СЛАБИ ОЦЕНКИ НА ДЗИ ПО БЕЛ – 2023 ГОДИНА (РЕЗУЛТАТИ ОТ ИНСПЕКТИРАНЕ)
Анализът на резултатите от външната независима експертна оценка на предоставеното образование, изпълнена от Националния инспекторат по образованието, обхваща 18 училища, от които шест инспектирани през
ОБОБЩЕНА ИНФОРМАЦИЯ ОТ ОЦЕНКАТА НА КАЧЕСТВОТО през 2022/2023 учебна година
В изпълнение на чл.6, ал. 3 т. 22 от Правилника за устройството и функциите на националния инспекторат по образованието, предоставям на Вашето внимание Обобщена информация
ЗАДАЧАТА НА НАЦИОНАЛНИЯ ИНСПЕКТОРАТ Е ДА ДАВА ЕЖЕГОДЕН ОТГОВОР НА ВЪПРОСА”ЗАЩО”
След поредните нелицеприятни резултати от националните външни оценявания (НВО) и държавните зрелостни изпити (ДЗИ), обществото ни за сетен път си задава въпроса: “Къде грешим?” Децата
ПО КАКВО СЕ РАЗБИРА, ЧЕ ЕДНО УЧИЛИЩЕ НАИСТИНА ПРЕДОСТАВЯ КАЧЕСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ?
Над 400 учители, директори и образователни експерти взеха участие в тазгодишното издание на образователното събитие “Добрите практики на фокус” на 29 и 30 април в
ГОДИШЕН ДОКЛАД НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НИО – 2022 г.
За повишаването на качеството на човешкия капитал, чрез формирането на високо образовани, иновативни и активни личности, способни да се реализират успешно като професионалисти и граждани
ГОДИШНА ГЕНЕРАЛНА АСАМБЛЕЯ за 2022 г. НА ПОСТОЯННАТА МЕЖДУНАРОДНА КОНФЕРЕНЦИЯ НА ИНСПЕКТОРАТИТЕ (SICI)
В периода 16 – 19.11.2022 г. в гр. Дънбойн, Ирландия се проведе Генералната асамблея на Постоянната международна конференция на инспекторатите (SICI). Срещата беше открита с