SICI_4C_nur_НИО

СЪЩЕСТВЕНАТА РОЛЯ НА ИНСПЕКЦИЯТА В ДИНАМИЧНА ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА, ВЪЗМОЖНОСТИ И ВЪЗДЕЙСТВИЕ

Третата работна среща на Постоянната международна конференция на инспекторатите (SICI) за 2025 година се проведе в гр Нюрнберг, Германия в периода 24.09. – 27.09. 2025г.

Прочетете повече »

РАБОТНА СРЕЩА НА ПОСТОЯННАТА МЕЖДУНАРОДНА КОНФЕРЕНЦИЯ НА ИНСПЕКТОРАТИТЕ (SICI) В ГР. ТБИЛИСИ, ГРУЗИЯ

Ангажиментът на Република Грузия към образователната реформа и нейното стратегическо географско положение на кръстопътя между Европа и Азия я правят подходящо място за насърчаване на

Прочетете повече »

УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНЦИИ ЗА ИНСПЕКТИРАНЕ В ПРОМЕНЯЩ СЕ ОБРАЗОВАТЕЛЕН И ОЦЕНЯВАЩ КОНТЕКСТ

Работната среща на Постоянната международна конференция на инспекторатите (SICI) на тема „Умения и компетенции за инспектиране в променящ се образователен и оценяващ контекст“, на която

Прочетете повече »

СПОДЕЛЕНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ В ПРЕПОДАВАНЕТО НА ПРИРОДНИ НАУКИ – НАЦИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ

През 2019 година Националната училищна конференция ,,Споделени педагогически практики в преподаването на природни науки” постави началото на ежегодни срещи на преподаватели по биология и здравно образование,

Прочетете повече »

МЕЖДУНАРОДЕН МАЙСТОРСКИ КЛАС НА ТЕМА „МЕНИДЖМЪНТ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ ПРОМЕНИ“

Фондация „Световен образователен форум България“ организира международен майсторски клас на тема  „Мениджмънт на образователните промени“, който ще се проведе на 17.03 – 18.03. 2025 г. в хотел Империал,

Прочетете повече »

КОНКУРС „ЗНАК ЗА КАЧЕСТВО“, ТРЕТО ИЗДАНИЕ – 2024 Г. КЛАСИРАНЕ

Ежегодният конкурс „Знак за качество“ е инициатива на Националния инспекторат по образованието, който има за цел да популяризира добри практики за непрекъснатото повишаване и постигане

Прочетете повече »

ПОВИШАВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И ГРИЖИТЕ В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ ЧРЕЗ ЗАСИЛВАНЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО, МОНИТОРИНГА И ОЦЕНКАТА

На 22 октомври се състоя откриваща среща по проекта “Повишаване на качеството на образованието и грижите в ранна детска възраст чрез засилване на управлението, мониторинга

Прочетете повече »
Търсене
Skip to content